Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

duminică, 20 septembrie 2015

Bilete de avion de la wizz air

Cu greu pot intelege de ce atat de multi oameni, in acest secol super tehnologizat, aleg sa traiasca de parca ar fi tot in secolul 20. Ii vad ca se tem sa tina pasul cu noutatile, sa se bucure de toate avantajele pe care le-a adus in vietile noastre aparatura moderna. Si nu, sa nu credeti ca vorbesc aiurea. Am un var care este mai tanar cu zece ani decat mine. Cu mare greutate se descurca sa isi ia un bon in institutiile unde s-au introdus aparate pentru asa ceva, cu greu a priceput cum se fac cumparaturile in supermarket si inca mai vine la mine sa ii comand pe internet bilete avion wizz air atunci cand vrea sa plece prin strainatate. Cu cateva zile in urma am decis sa il ajut in alt fel. Se spune ca celor neputinciosi sau saraci nu trebuie sa le dai o paine, ci trebuie sa ii inveti cum sa isi castige acea paine. Asta am facut si eu pentru varul meu. 


Am stat langa el si l-am ghidat pas cu pas pe internet, silindu-l sa intre pe site-ul aerolines.ro, sa verifice cele mai bune oferte spre destinatia care il interesa pe el, sa selecteze ziua si sa isi comande singur biletul. L-am intrebat cum de este posibil ca un om inca tanar, plimbat prin intreaga Europa, sa aiba nevoie de o "baba" ca mine pentru a-si lua bilete de avion spre Londra. A ras manzeste si mi-a raspuns in stilul sau caracteristic: de ce sa pierd eu vremea pe internet, cand te am pe tine? Nu mai bine in acest timp fac ceva mai util? Uite, iti pot plimba cainele, pot merge cu sotul tau la cumparaturi, pot chiar sa iti repar teava din bucatarie, sa nu mai picure apa prin casa. Pana la urma, tu esti experta familiei, cea care cunoaste toate site-urile unde se vand bilete de avion, cea care stie cand apar oferte de nerefuzat, cea care imi poate recomanda cea mai sigura companie aeriana. 

M-am simtit magulita, insa tot nu-mi place ideea ca tocmai varul meu cel mic, in care toti si-au pus candva sperante, e nevoit astazi sa depinda de altii pentru un lucru atat de simplu cum e cumpararea unui bilet de avion spre Londra sau spre orice alt oras al lumii. Cumva, gandul mi se intoarce la zile de demult, cand le spuneam parintilor sai sa ii cumpere calculator, caci el reprezinta viitorul si fara sa aiba minime cunostinte nu se va putea descurca. Imi amintesc bine si zilele cand il bateam la cap sa fie atent la scoala, sa profite de faptul ca niste profesori incearca sa ii dezvaluie tainele calculatorului. Vorbe aruncate in vant, care i-au intrat pe o ureche si i-au iesit pe alta. Acum vrea sa plece in vacanta la Londra, are banii necesari, are toate planurile facute, ba chiar a inteles ca trebuie sa lase comoditatea si teama deoparte, sa revina cu picioarele pe pamant, in acest secol. Mai stie ca pe aerolines poate gasi cele mai ieftine bilete de avion, indiferent de destinatia aleasa, ca poate beneficia de tot felul de oferte speciale, ba chiar poate vedea care sunt cele mai convenabile posibilitati de cazare si pentru inchirierea unei masini. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu