Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

luni, 7 decembrie 2015

Look Tora, producator de rochii

De multe ori mi s-a intamplat sa imi atraga atentia cate o rochie pe internet si sa mi-o doresc. Dupa cum spune sotul meu uneori, sunt o ciudata care vrea doar lucruri la care nu poate avea acces, fie din cauza ca nu pot fi comandate si primite in tara noastra, fie din cauza preturilor foarte mari, fie din cine mai stie ce alte motive. De multe ori am salvat in calculator fotografii cu rochiile care imi placeau, in speranta ca intr-o zi voi avea propria mea masina de cusut sau voi avea norocul de a gasi un producator de rochii care sa lucreze ceva asemanator. Pana ieri, as putea spune ca norocul m-a cam ocolit in aceasta privinta. Dar astazi, astazi am aflat de existenta www.dyfashion.ro/ si sperantele mi-au revenit. Poate ca dumnealor, urmand tendintele modei si lucrand curat, cu grija pentru aspectul final al fiecarei rochite, mi-ar putea fi de folos. Poate ca intr-o zi vor gasi si ei pe internet rochiile care imi plac mie si le vor lucra in maniera proprie sau poate ca vor fi deschisi la sugestiile clientilor. In acest fel nu mi-ar mai parea rau ca nu am masina de cusut, nici ca unele firme nu fac livrari in Romania.

Din contra, as spune, dyfashion ofera livrare gratuita celor care locuiesc in Brasov, orasul unde firma isi are sediul fizic. "Hainele disponibile în magazinele Look Tora care sunt situate in Brașov Str Iuliu Maniu nr. 36 și Str Zizinului nr.1 poti fi achiziționate și online. Plata poate fi efectuată atât cu cardul, cât și numerar, la destinație. Comenzile din Brașov beneficiaza de transport gratuit indiferent de valoarea comenzii.". Tinand cont de faptul ca eu merg foarte des la Brasov (mai ales in perioadele cand prietenii nostri sunt in tara sau cand verisoara mea vine sa isi viziteze soacra), ma gandesc daca nu ar fi mai interesant sa dau comanda pe internet si sa merg personal la firma pentru a ridica rochiile comandate. In acest fel as vedea si eu cum arata un loc in care se nasc cele mai frumoase si mai elegante lucruri pentru femei, rochiile, as vedea cum se munceste si as avea posibilitatea de a pune cateva dintre intrebarile care ma framanta (a se vedea mai sus). 

Despre Look Tora producator de rochii inca nu stiu foarte multe, insa am de gand sa ma documentez si sa scriu mai multe intr-un articol viitor. Pana atunci, pentru fetele/femeile interesate de un magazin de rochii cu preturi de producator, iata cateva cuvinte gasite chiar pe site-ul respectivei firme: "Look Tora este un magazin de Producator deschis în Brașov și extins în mediul online pentru a permite accesul la shopping pasionaților de modă din toată țara. Toate colecțiile sunt originale și produse de catre firma noastră.Colectiile sunt actualizate in pas cu tendintele din moda, iar caracterul distinctiv de promovare il reprezinta diversitatea produselor comercializate.
Look Tora a fost fondat în 2010 și își propune să devină în scurt timp un nume de referință în zona shoopingului online. O caracteristică distinctivă o reprezintă fidelizarea clienților prin informarea lor permanentă și personalizată cu privire la produsele aflate în magazin, raportată la preferințele și caracteristicile specificate de cumpărător în fișa de membru."

Cu un clic pe linkul de mai sus puteti vedea si voi cateva fotografii interesante ale unor rochii produse de Look Tora. 

2 comentarii:

  1. Totdeauna am considerat ca rochiile dau un plus de feminitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acelasi lucru cred si eu. Dar ce comod se simte femeia in pantaloni! :)))

      Ștergere