Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

joi, 7 iulie 2016

Aparat Foto Digital Canon PowerShot SX60 HS, Filmare Full HD, 16.1 MP, Zoom Optic 65x, Wi-Fi

In urma cu un an ne-am cumparat masina de spalat. Sotul meu se tot invartea prin magazin fara sa spuna nimic, desi aveam actele facute si masina de spalat pregatita sa ne fie livrata. Pana la urma mi-a spus ca a tinut neaparat sa imi faca o surpriza si a strans bani pentru un aparat de fotografiat mai bun decat cel pe care il aveam. Nu va puteti imagina ce bucurie m-a incercat la gandul ca voi putea face fotografii mai bune, mai clare, mai altfel. Ajunsa acasa, m-am grabit sa deschid acest blog de fotografii, convinsa fiind ca voi da lovitura cu pozele mele, facute cu un Nikon coolpix care a costat mai putin de 300 de lei. Am fost tare multumita de el. Vreo cateva zile, pana cand am descoperit ca un aparat de fotografiat Digital Canon PowerShot SX60 HS, Filmare Full HD, 16.1 MP, Zoom Optic 65x, Wi-Fi, chiar daca are un pret mai mare, face fotografii cu adevarat bune, fotografii cu care oricine se poate mandri, fotografii care sa redea cu adevarat ceea ce vede ochiul uman. Am gasit acest aparat de fotografiat Digital Canon PowerShot SX60 HS la un pret bun AICI



Degeaba aleg sa fac VACANTE IEFTINE, degeaba merg eu prin locuri frumoase, degeaba imi ies in cale peisaje superbe sau situatii iesite din comun, daca aparatul de fotografiat nu ma ajuta. 
Sfat gratuit!
Nu cumparati aparate de fotografiat ieftine,
caci ieftine va vor fi fotografiile realizate! Nu cumparati aparate foto de 300 de lei, ci asteptati pana in ziua cand veti avea mai multi bani pentru a cumpara un aparat de fotografiat Digital Canon PowerShot SX60 HS, Filmare Full HD, 16.1 MP, Zoom Optic 65x, Wi-Fi care sa va ajute sa realizati fotografii minunate, de la prim-planuri cuprinzatoare extrem de detaliate ale naturii salbatice si pana la peisaje impresionante.

"Aceasta camera a fost proiectata pentru utilizare comoda, astfel incat sa va puteti bucura de fotografii stabile chiar si la zoom maxim si sa puteti fotografia comod timp mai indelungat, datorita manerului ergonomic si rafinat. Vizorul electronic ofera posibilitati de manevrare similare celor oferite de o camera SLR. Ecranul articulat LCD de 3.0\" va permite sa vizualizati clar imaginile si meniurile, chiar si pe lumina foarte intensa."

Din cate scrie in descrierea acestui aparat de fotografiat, fotografiile ies clare si luminoase chiar si in lipsa blitului sau a trepiedului. Camera este capabila sa surprinda fotografii precise si detaliate chiar si cand zoom-ul este folosit la maxim, cand aparatul de fotografiat este tinut in mana sau cand conditiile nu ofera luminozitate buna si toate astea datorita stabilizatorului de imagine optic inteligent. 

Functia RAW pe care o are acest aparat de fotografiat Digital Canon PowerShot SX60 HS ofera posibilitatea de alegere a formatului imaginii si accesoriile pentru sisteme EOS.

"Bucurati-va de libertatea conferita de functia Wi-Fi. Incarcati imagini si filme pe retelele sociale, direct de pe camera. Sau transferati-le pe smartphone sau pe tableta utilizand butonul de conectare a dispozitivelor mobile si functia NFC. Utilizati aplicatia Canon CameraWindow pentru a controla camera de la distanta cu ajutorul smartphone-ului si bucurati-va de posibilitatea de a realiza comod copii de siguranta pe PC si in cloud cu functia Image Sync."

Da, chiar am de gand sa ma bucur de acest aparat de fotografiat si mai apoi sa va bucur si pe voi postand pe blogul de fotografii imagini deosebite din locurile prin care ajung. 

Pentru cei care doresc sa cumpere aparat foto Digital Canon PowerShot SX60 HS, iata si tabelul cu specificatii tehnice, preluata de pe site-ul evomag.ro:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu