Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

joi, 18 august 2016

O fotografie cu piesa auto

Mi-am amintit in aceasta dimineata de momentul cand am iesit in strada pentru a incerca sa opresc o masina si am povestit pe scurt pe noul blog, vieneland.ro. Eram cu nu mai stiu ce piesa auto in mana si ma distram grozav aratand-o soferilor care ne depaseau in graba, nepasatori la faptul ca noi nu puteam ajunge la mare, ca murise autoturismul. Nu imi aduc aminte ce piese auto au fost inlocuite in acea zi, dar mie expresia "garnitura de chiulasa" mi se pare atat de melodioasa, incat am amintit-o in articol, desi sotul meu spune ca e putin probabil ca ea sa fi fost buba in acea zi. Inca ma mai distrez cand dau timpul inapoi si ma uit la fata zvapaiata care eram. Cu parul ciufulit, imbracata destul de sumar (era vara si plecam la mare), manjita de praf si de negreala de la masina, fluturand pe marginea soselei o piesa auto defecta si milogindu-ma din priviri pentru o piesa auto functionala. Pacat ca nu exista pe atunci facebook. Probabil as fi atins succesul fara sa depun vreun efort in plus...  O fotografie facuta de vreun sofer si gata aparea viralul in online.
Sau nu? :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu