Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

luni, 26 decembrie 2016

Un caine si fructe ca niste mingi de tenis

Pe acest blog, numit pretentios blog de fotografii, am postat de-a lungul timpului foarte multe poze cu animalele mele (patru pisici si un caine), am postat multe poze cu flori, cu diverse... Ei bine, nu stiu cum a gandit maretul stapan al bloggerilor, Zeul Google, dar toate cautarile care ajung pe blogul de fotografii se refera la pomul care face fructe verzi / galbene ca o minge de tenis. Este adevarat, am scris doua mici articole despre maclura pomifera, adica despre copacul care face fructe ca niste mingi de tenis, dar... Oameni buni, domnule google, pe acest blog mai exista si altceva.
Uite, astazi pun poze cu cainele meu, un caine maidanez care chiar s-a jucat cu acele mingi de tenis care cresc in copac. Nu i-a trecut prin cap sa le roada, probabil pentru ca mirosul lor nu i s-a parut apetisant. Poze cu un caine:

petmart.ro





Te invit sa descoperi cele mai bune idei de cadouri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu