Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

sâmbătă, 1 aprilie 2017

Abajur Felii de portocala

Abajur Felii de portocala
Cautam un abajur pentru la baie, unul care sa dea o lumina calda si sa inveseleasca putin camera de baie. Am cautat pe internet, am cautat si prin magazinele fizice din oras. Pana la urma am reusit sa gasesc un abajur al carui nume nu il stiu, dar care are pictate niste felii de portocala. Mi-a placut atat de mult, incat l-am cumparat fara sa stau vreo clipa pe ganduri. Lumina e puternica datorita faptului ca abajurul are deschidere atat sus, cat si jos, iar aspectul e tare placut datorita desenului simplu si colorat. Feliile de portocala pictate pe abajur sunt de un portocaliu tare cald atunci cand becul din baie este aprins. Iata ca ma apuca si rasul: portocaliul feliilor de portocala e normal sa devina cald cand sticla curbata a abajurului se incalzeste. :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu