Aparate foto, obiective si accesorii foto

photosetup.ro
espressocafe.ro

sâmbătă, 8 aprilie 2017

Cea mai frumoasa pisica

Toata lumea este de acord ca Pufi este cea mai frumoasa pisica dintre pisicile mele. Sigur, eu oricum am cele mai frumoase pisici din univers, dar asta e o alta discutie. Pufi este atat de frumoasa, incat unele persoane care imi intra in casa ma sfatuiesc sa ii pun funda rosie, sa nu pateasca ceva din cauza celor care se minuneaza de frumusetea ei. Ieri m-am amuzat grozav de mutra Pufinei. Am vazut ca se uita mirata in sus, gata sa sara daca ar fi fost nevoie. M-am uitat si eu spre locul la care privea si am observat ca ma vedea miscandu-ma in luciul unei oale de inox asezate pe un dulap. :))))
Asa arata cea mai frumoasa pisica dintre pisicile mele cand se mira, cand ma vede dansand distorsionata in oale de inox. :)))


PS: In dreapta se vede o parte din soldul unei alte pisici, si ea foarte frumoasa: Miti... :D

3 comentarii:

  1. Daaa! Frumoasa-i tare! Asta-i faza de comentat! Daca ar fi atins-o cineva, brusc, pe la spate, ar fi sarit ca pe arcuri! :) Ce rea sunt; nu?! Doar teoretic, pentru ca n-as face asa ceva vreunei fiinte! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha, probabil ii statea inima in loc, la cat era de concentrata. :)

      Ștergere
  2. Este o tigrata frumoasa, ar fi fost o minunata mireasa pentru Griska, motanul blogger, al carui admirator sunt :)

    Stai linistita ca si ai mei, Denis si Tommy se uita la mine lung cand ma vad imitandu-l pe Freddie Mercury :) cred ca animalele noastre sunt mai intelepte decat noi dar ne percep si isi dau seama cand ne simtim bine .....

    RăspundețiȘtergere